Întrebare frecventă

1.Cum să plasează o comandă?

  • Puteți să plasați comandă contactându-ne telefonic. Pregătiți codul produsului și sunați la serviul de asistență: +48 509 009 008 (LUNI-VINERI: 9:00 - 15:00).

  • Pentru a plasa comandă singur, selectați produsul, mărimea și faceți clic pe "adăugați în coș". Apoi alegeți modul de livrare. "Mergeți la plasarea comenzii" și alegeți metoda de plată. Completați detaliile pentru factură și adresa de livrare. În cazul în care comanda este plasată cu succes, veți primi un e-mail de confirmare.

2. Statusul comenzii

  • Dacă comanda dvs. a fost plasată între luni și vineri înainte de ora 8.00, realizarea acesteia va începe în aceeași zi. În cazul plasării unei comenzi între luni și joi după ora 8.00, realizarea va începe în următoarea zi lucrătoare. Comenzile plasate vineri după ora 8:00 sau sâmbată și duminică, vor fi realizate în ziua de luni. Realizarea comenzilor mai mari de o bucată poate fi mai lungă. Dacă comanda dvs. a fost trimisă către furnizor, puteți urmări coletul online.

  • Timpul de livrare este de 4 zile lucrătoare. Vă invităm să urmăriți coletul pe site-ul furnizorului.

3. Livrare

  • Oferim livrarea prin intermediul curieratului DPD.

  • Costurile de expediție depind de metoda de plată selectată și sunt următoarele:
    -pentru comenzi achitate prin DotPay: 44,99 RON incl. TVA

  • Care este timpul de livrare?

  • Urmărirea coletului este posibilă datorită numărului individual de expediție, pe care îl veți primi în e-mailul care confirmă expedierea comenzii. Introduceți numărul de urmărire pe site-ul furnizorului și verificați unde se află în prezent coletul dvs

4. Plăți

  • Metode de plată disponibile sunt: plata prin DotPay și plata prin PayPal..

  • Așteptăm plată până la 3 zile lucrătoare. În acest timp, comanda dvs. este finalizată și are statusul de "așteptare de plată". În cazul neplății comenzii în decurs de 3 zile lucrătoare, comanda va fi anulată.

  • Dacă comanda dvs.nu a fost încă achitată, puteți schimba metoda de plată. În acest scop contactați-ne prin e-mail: shop@distance.ro sau prin telefon: 509 009 008 (luni-vineri: 9:00 - 15:00).

  • Dacă la plasarea comenzii ați ales metoda de plată "card de plată" sau "transfer bancar", dar plata nu a fost efectuată, după 30 de minute și apoi după 24 de ore veți primi e-mail-ul cu un link pentru a finaliza plată. Făcând clic pe link, veți putea plăti comanda. Dacă aveți un cont la adresa www.distance.ro, puteți plăti comanda prin intermediul panoului de client. Trebuie să vă logați la contul dvs., apoi să selectați fila "comenzi". La comanda selectată, faceți clic pe "detalii comandă" și mergeți la "reluați plată". Așteptăm plată în termen de 3 zile de la plasarea comenzii. După acest interval, comanda va fi anulată automat.

5. Anularea comenzii

  • Comanda poate fi anulată până când are statusul de predare la completare. După trimiterea coletului, nu este posibilă anularea comenzii.

  • Pentru a anula comandă, contactați serviciul de asistență la telefon: +48 509 009 008 (LUNI-VINERI: 9:00 - 15:00) sau prin E-mail: shop@distance.ro

6. Returnări

  • Mărfurile achiziționate sunt returnabile în termen de 30 de zile. Numai mărfurile neutilizate sunt supuse rambursării totale. Pentru returnare, tipăriți formularul de renunțare la contract: descarcati formularz Completați formularul și trimiteți-l împreună cu pantofii dvs. la adresa indicată în formular.

  • Coletul trebuie retrimis la adresa indicată în formularul de renunțare la contract: descarcati formular


    Distance S.A.
    ul. Stanisława Zwierzchowskiego 31 A
    61-249 Poznań
    Nu uitați să atașați formularul de renunțare la contract.

  • Formularul de returnare poate fi găsit în fila returnări, schimburi și reclamații sau direct la link-ul: descarcati formular

  • Returnările se pot face trimițând pantofi pe cheltuiala dvs., puteți utiliza orice curier. Coletele cu plata la livrare nu sunt acceptate.

  • Având un număr de urmărire, aveți posibilitatea să verificați unde este localizat în prezent coletul dvs. În momentul decontării returnării, veți primi un e-mail de la noi.

  • Vă vom informa despre acceptarea returnării prin e-mail.

  • Veți primi rambursarea în termen de 7 zile lucrătoare de la data de acceptare a returnării.

  • Restituirea banilor pentru bunurile returnate va fi efectuată în același mod în care a fost achitată comandă.

  • Din păcate, nu oferim posibilitatea de schimb. Totuși, aveți opțiunea de a returna bunurile și de a plasa o nouă comandă pentru produsul ales de dvs. Subliniem că noua comandă trebuie plătită. Dacă returnarea produsului va fi acceptată, veți primi rambursarea banilor.

7. Reclamații

  • Bunurile achiziționate sunt supuse clauzei de răspundere a vânzătorului pentru o perioadă de 24 de luni. Reclamațiile nu includ deteriorările produse din vina utilizatorului ca rezultatul unei întreținerii care nu este conformă cu instrucțiuni de utilizare, precum și defectele cauzate de depozitarea necorespunzătoare, utilizarea produsului neconformă cu destinația acestuia, deteriorări mecanice sau întâmplări neprevăzute. Înainte de a trimite produsul pentru a obține opinia unui evaluator independent, completați formularul: descarcati formular. Apoi trimiteți produsul la adresa indicată în formular. În termen de 14 zile de la primirea coletului, clientul va fi informat despre decizia evaluatorului. Mai multe informații: aici.

  • Coletul trebuie trimis la adresa indicată în formularul de reclamație:

    Distance S.A.

    ul. Stanisława Zwierzchowskiego 31 A

    61-249 Poznań

  • Formularul de reclamație poate fi găsit la fila returnări, schimburi și reclamații. Îl puteți găsi direct la link-ul: descarcati formular.

  • Datorită numărului de urmărire, puteți verifica locația pachetului dvs.

  • Informații cu privire la situația reclamației pot fi obținute la numărul de telefon +48 509 009 008 (LUNI-VINERI: 9:00 - 15:00) sau contactându-ne prin e-mail: shop@distance.ro

  • Un evaluator independent va emite opinia în termen de 14 zile de la primirea reclamației.

  • Dacă decizia unui evaluator independent acceptă restituirea banilor, veți primi plata în termen de 7 zile lucrătoare de la primirea de către dvs. a informației despre statusul reclamației (reclamație acceptată – restituirea banilor). Dacă nu ați indicat numărul de cont bancar în formular, trimiteți numărul contului dvs. la adresa noastră de e-mail: shop@distance.ro

8. Newsletter

  • 8.1 Datorită newsletter-ului veți fi mereu la curent cu actuală oferta și cu promoțiile oferite.

  • 8.2 Pe site-ul principal al magazinului figurează "abonați-vă la newsletter". Introduceți adresa dvs. de e-mail și abonați-vă. Apoi veți primi un e-mail cu confirmarea înregistrării.

To Top