Returnări, schimburi și reclamații

Schimburi

Pentru a înlocui marfă, înapoiați mai întâi cumpărături și apoi plasați o nouă comandă. Mai multe informații privind returnări în paragraful următor.

Returnări

Toate bunurile achiziționate sunt returnabile în termen de 30 de zile. Intervalul de 30 de zile este calculat din momentul de primire a coletului livrat prin curier. Dacă, din orice motiv, produsul primit nu corespunde așteptărilor dvs., puteți să-l returnați. Numai în cazul bunurilor neutilizate vă restituim întreagă sumă. Costurile de returnare a coletului sunt acoperite de cumpărător. După primirea coletului, personalul magazinului va restitui banii în termen de 7 zile. Restituirea banilor pentru bunurile returnate va fi efectuată în același mod în care a fost plătită comanda. Pentru a returna produsul achiziționat, tipăriți formularul de renunțare la contract (disponibil pentru descărcare la sfârșitul site-ului). Completați datele și trimiteți produsul în ambalaj, însoțit de dovada originală de cumpărare, la adresa indicată în formular.

Nu uitați că ambalajul original constituie, de asemenea, valoarea produsului, protejați coletul cu folie sau hârtie.

Reclamații

Toate bunurile achiziționate sunt supuse prevederii privind răspunderea vânzătorului pentru o perioadă de 24 de luni. Produsul reclamat este transmis spre expertiza unui evaluator independent. Reclamația este examinată în termen de 14 zile de la primirea coletului returnat. Reclamațiile nu includ deteriorările produse din vina utilizatorului ca rezultat al unei întreținerii care nu este conformă cu instrucțiuni de utilizare, precum și defectele cauzate de depozitarea necorespunzătoare, utilizarea produsului neconformă cu destinația acestuia, deteriorări mecanice sau întâmplări neprevăzute. Pentru a depune o reclamație, tipăriți formularul de reclamație, care este disponibil mai jos. Completați datele și trimiteți produsul, împreună cu dovada originală de cumpărare, la adresa indicată în formularul de reclamație. Consumatorul poate utiliza mijloace non-judiciare de a soluționa reclamațiile și a revendica pretenții. Pentru a profita de posibilitatea soluționării amiabile a litigiilor privind achizițiile online, Consumatorul poate depune plângerea, de ex. prin intermediul platformei comunitare online ODR, disponibilă la: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Formulare necesare
MODEL FORMULAR DE RETRAGERE DIN CONTACT
RECLAMAȚIA ÎNCĂLȚĂMINTEI

To Top