The store will not work correctly in the case when cookies are disabled.
Informații legate de cookie-uri
Site-ul web folosește fișierele cookie în scopuri statistice, pentru realizarea de servicii și de marketing. În timp ce utilizați site-ul web, acestea vor fi salvate în memoria dispozitivului și utilizate de noi și de partenerii noștri pentru a vă prezenta anunțuri publicitare și un conținut adaptat nevoilor și preferințelor dvs. Puteți determina în mod independent condițiile pentru stocarea sau accesarea fișierelor cookie în browserul dvs. Aflați mai multe în Politica noastră de Confidențialitate .
Pentru a înlocui marfă, înapoiați mai întâi cumpărături și apoi plasați
o nouă comandă. Mai multe informații privind returnări în paragraful următor.
Returnări
Toate bunurile achiziționate sunt returnabile în termen de 30 de
zile. Intervalul de 30 de zile este calculat din momentul de primire a coletului livrat prin curier. Dacă, din
orice motiv, produsul primit nu corespunde așteptărilor dvs., puteți să-l returnați. Numai în cazul bunurilor
neutilizate vă restituim întreagă sumă. Costurile de returnare a coletului sunt acoperite de cumpărător. După
primirea coletului, personalul magazinului va restitui banii în termen de 14 zile. Restituirea banilor pentru
bunurile returnate va fi efectuată în același mod în care a fost plătită comanda.
Nu uitați că ambalajul
original constituie, de asemenea, valoarea produsului, protejați coletul cu folie sau hârtie.
Pentru a returna bunurile comandate, completați formularul
electronic.
Prin intermediul acestuia puteți verifica, de asemenea, statusul returului depus anterior. După
completarea formularului, vă rugăm să retrimiteți mărfurile prin metoda selectată la următoarea adresă: CzechLogistic - Distance S.A.
Arad - Parc Industrial UTA 2 , hala A
Ovidiu FN (DPD DEPO)
310001 Arad. Totodată menționăm că costul returnării este suportat
de client. După ce vom primi mărfurile, veți primi un e-mail cu informața despre statusul returului.
Rambursarea se va face în același mod în care a fost achitată comanda. Cum se face o returnare în 6
pași: 1.Completați câmpul ”nr. comandă” și ”e-mail”. Faceți clic pe ”mai departe”. 2. Faceți clic pe
”Efectuați returnare”. 3.Selectați comanda care urmează să fie returnată. Faceți clic pe „aplicați”.
4.Selectați produsul pe care doriți să-l returnați. 5.„Alegeți metoda de returnare” prin care veți
retrimite marfa pe cheltuiala dvs. Apoi mergeți mai departe. 6. Gata! Veți primi un număr de retur și un
e-mail care vă confirmă depunerea cererii de rambursare.
Reclamații
Toate bunurile achiziționate sunt supuse prevederii privind
răspunderea vânzătorului pentru o perioadă de 24 de luni. Produsul reclamat este transmis spre expertiza unui
evaluator independent. Reclamația este examinată în termen de 14 zile de la primirea coletului returnat.
Reclamațiile nu includ deteriorările produse din vina utilizatorului ca rezultat al unei întreținerii care nu
este conformă cu instrucțiuni de utilizare, precum și defectele cauzate de depozitarea necorespunzătoare,
utilizarea produsului neconformă cu destinația acestuia, deteriorări mecanice sau întâmplări neprevăzute. Pentru
a depune o reclamație, tipăriți formularul de reclamație, care este disponibil mai jos. Completați datele și
trimiteți produsul, împreună cu dovada originală de cumpărare, la adresa indicată în formularul de reclamație.
Consumatorul poate utiliza mijloace non-judiciare de a soluționa reclamațiile și a revendica pretenții. Pentru a
profita de posibilitatea soluționării amiabile a litigiilor privind achizițiile online, Consumatorul poate
depune plângerea, de ex. prin intermediul platformei comunitare online ODR, disponibilă la:
http://ec.europa.eu/consumers/odr/